fbpx

ייזום וניהול עבודות בניה וגמר

הופכים חזון למציאות

הופכים חזון למציאות

חברת ״עמודי תבל״ הינה חברה קבלנית המתמחה בבנייה, על כל שלביה – החל משלב התכנון האדריכלי וההנדסי, דרך שלב הביצוע, העסקת אנשי מקצוע מעולים, שימוש במערכות בניה מתקדמות, עמידה בלוחות זמנים ועד לקבלת מבנה מוגמר בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אנו מעסיקים מהנדסים, מעצבים, מפקחים וצוותי עבודה באתרי הבניה, המנוסים בעבודה תחת לחץ ומתמחים ביישום הפיתרונות המתאימים והחסכוניים ביותר במסגרת לוחות הזמנים המוקצבים. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם ספקים מובילים למתן פתרונות בניה ייחודיים וחדשניים.

תהליך העבודה שלנו כולל מעקב רציף של אנשי מקצוע, ליווי הנדסי ומקצועי בשטח, וחיפוש אחר הפתרונות הטכנולוגיים המתאימים ביותר עבור כל פרוייקט. בנוסף, אנו מספקים פתרונות לפיתוח תשתיות חכמות וחסכוניות עם השפעה מינימלית על הסביבה.

חדשנות

מטרתנו העיקרית היא למצוא את הפיתרונות הטובים והמתאימים ביותר עבורכם. על ידי עבודה משותפת עם ספקים ועובדים מקצועיים בתחומם, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ורעיונות יצירתיים, אנו נספק לכם פתרונות חדשניים שיענו על כל הצרכים שלכם.

בטיחות

שמירה על בטיחות בכל שלב בתהליך התכנון הבנייה הוא קריטי ביותר ובעל חשיבות עליונה. אנו עובדים בכפוף לכל הוראות ותקנות הבנייה ומקפידים כעל כללי הבטיחות בכל אתר בנייה או שיפוצים: ביצוע הדרכות בטיחות יומיות לכל העובדים, הפעלת ציוד כבד ומיכון מקצועי ע״י עובדים מיומנים בלבד, הקפדה על לבישת ציוד מגן בקביעות ועוד.

מחוייבות ללקוחות

אנו מאמינים בבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו, המבוססים על אמון ושקיפות הדדית. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו בכדי להבטיח שכל פרוייקט יושלם בצורה הטובה ביותר, ובהתאם לתקציב ולוח הזמנים שנקבעו מראש.

ידע וניסיון = הצלחה!

אנו מעסיקים צוותים בעלי ניסיון רב, המנוסים בקבלת החלטות חכמות ופרקטיות בזמן אמת, ובעלי כל הכישורים הנדרשים ליישום פתרונות יעילים בשטח. אנו מקפידים להעניק תשומת לב לכל פרט, לתת מענה ספציפי לכל בעיה, וללוות אתכם לכל אורך התהליך.

בונים? משפצים?

השאירו פרטים וניצור עימכם קשר בהקדם

דילוג לתוכן