fbpx

שיפוץ מבנים ובתים

כל סוגי השיפוצים תחת קורת גג אחת!

כל סוגי השיפוצים

תחת קורת גג אחת!

תהליך שיפוץ יכול להיות מרתיע ומלחיץ. אנו מאמינים שתהליך כזה יכול לספק חוויה נעימה באמצעות תקשורת טובה עם מנהל הפרוייקט, הגדרת תקציב ברורה ועמידה בלוחות זמנים. אנו מתמחים בתכנון שיפוץ בהתאמה אישית לתקציב נתון, ועוסקים בכל סוגי השיפוצים: חשמל, אלומיניום, צבע, ריצוף, אינסטלציה ועוד. אנו מאגדים את כל התחומים תחת קורת גג אחת, ובכך חוסכים מכם התרוצצויות, התלבטויות וחיפושים מיותרים. 

אנו מציעים מגוון רחב של שירותי בנייה ושיפוץ – מהיסוד ועד הגג. אנו מאמינים בשיתוף פעולה מלא עם לקוחותינו, משלב הייעוץ הראשוני ועד לקבלת הפרוייקט המוגמר בשטח. אנו מבטיחים לכם עבודה איכותית המבוצעת ע״י בעלי מקצוע מנוסים, שימוש בטכנולוגיות בנייה מתקדמות ומיכשור מקצועי, ושקיפות מלאה לכל אורך הפרוייקט.

כל השירותים שאנו מספקים מבוצעים על ידי קבלנים מיומנים ומנוסים, תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם כמה מהיצרנים המובילים בארץ, ובכך מבטיחים לכם התקנות מקצועיות וגיבוי של אחריות מלאה במקרה תקלה – לשביעות רצונכם המלאה.

בונים? משפצים?

השאירו פרטים וניצור עימכם קשר בהקדם

עבודות חשמל

שיפוץ בית הוא משימה לא קלה. כדי להפוך את פרוייקט השיפוץ למושלם, עליכם להקפיד על תשתית חשמל יסודית. תכנון נכון של תשתית החשמל דורש עבודה מקצועית ומקיפה כדי למנוע בעיות עתידיות. אנו מעניקים מגוון פתרונות מתקדמים תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות ועמידה בתקנים המחמירים ביותר.

תכנון מערכות חשמל חסכוניות באנרגיה ובעלויות

שימוש במוצרים האמינים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר, להגנה מקסימלית

עבודות צבע

אנו מבצעים עבודות צביעה לכל גודל וסוג של פרוייקט. אנו מציעים לכם עבודת צבע מדויקת תוך עמידה בלוחות זמנים, ממקצועיות והקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. תהליך העבודה מתחיל בבחינת החלל הנתון והגשת הערכה מפורטת, הכוללת עלויות עבודה, חומרים ומסגרת הזמן של הפרויקט.

ביצוע כל התיקונים הדרושים לפני הצביעה: תיקון סדקים, חורים, נזקי מים או עובש

שירותי צביעה בהתאמה אישית ובמגוון טכניקות לקבלת מראה רענן וייחודי

אינסטלציה

אנו מספקים שירותי תכנון וניהול אינסטלציה גדולים וקטנים. עבודת תכנון מערכת האינסטלציה כוללת הכנת תוכניות, לוחות זמנים, ציוד אינסטלציה, מפרטי בניה, צנרת ואביזרים נלווים נוספים. כל אלה עוברים בדיקה קפדנית על ידי מהנדס תכנון אינסטלציה מקצועי ומורשה.

מציאת פתרונות אינסטלציה אידאליים, תוך עמידה בכל הדרישות והתקנים

התחייבות לעמידה בלוחות זמנים ועבודה מקצועית ומקיפה

אלומיניום

אנו מתמחים בביצוע כל עבודות האלומיניום ומספקים מגוון רחב של פתרונות אדריכליים יוצאי דופן בתחום האלומיניום והזגגות. אנו מבצעים פרוייקטים באלומיניום למבני משרדים, בתי מגורים ומבני ציבור, בכפוף לבקרת איכות קפדנית וסטנדרטים גבוהים. אנו מבצעים מגוון עבודות אלומיניום, ביניהן: קירות מסך, חלונות במפתחים גדולים, תריסים, מעקות זכוכית פרגולות ועוד.

פתרונות אלומיניום חדשניים ומתקדמים לכל סוג של פרוייקט

הקפדה על התקנה מקצועית, דיוק וגימור מושלם ומצויינות בתכנון ובביצוע

עבודות גבס

אנו מתמחים בביצוע עבודות גבס מיוחדות החל משלב התכנון. עיצוב בגבס דורש ידע רב בתכנון פנים, חשיבה יצירתית ומיומנות מיוחדת. אנו מבצעים מגוון רחב של עבודות בגבס ברמת גימור גבוהה ביותר: עיצוב קירות, הנמכות תקרה, מזנונים, נישות ומחיצות מיוחדות.

תכנון אישי המותאם לכל חלל וסגנון עיצובי

בניית אלמנטים פרקטיים ועיצוביים ברמת גימור מושלמת למראה הרמוני ואסתטי

חיפוי קירות וריצוף

בריצוף חלל יש להשקיע חשיבה רבה, מכיוון שהוא משפיע משמעותית על ניראות החלל. לפני בחירת סוג הריצוף יש לבחון את המטרה אותה ישרת – האם מדובר בחלל פנימי או חיצוני, חלל ציבורי או פרטי וכו׳, ולבחור את סוג הריצוף, צורתו וגודלו בהתאם. אנו עוסקים בעבודות ריצוף וחיפוי קירות פנים וחוץ, תוך הקפדה על ביצוע מקצועי והתקנה ברמת גימור גבוהה.

ייעוץ מקצועי וביצוע בהתאמה אישית

הקפדה על עבודה מוקפדת ואיכותית ועמידה בלוחות זמנים

שיפוץ חדר רחצה / שירותים

טרנדים בעיצוב משתנים כל הזמן, אבל עיצוב טוב הוא נצחי. כשאנו פונים לתכנון או לשיפוץ של חדר אמבטיה, אנו חושבים על חלל שישרת אתכם למשך שנים רבות. חדר הרחצה האולטימטיבי מבחינתנו צריך להתאים לצרכים היומיומיים שלכם, ועם זאת להיות מקום מפנק שנעים לשהות בו. אנו נותנים תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים כמו שיהפכו את השימוש היומיומי בחדר הרחצה שלכם לחוויה מושלמת.

תכנון והתקנה של מערכות אינסטלציה ורחצה חכמות וחסכוניות

תכנון מוקפד ונגיש בעל יתרונות פונקציונליים מבלי לוותר על הסגנון והיופי

שיפוץ והחלפת מטבח

שיפוץ מוקפד ומדוייק יכול להפוך מטבח לא רק לפרקטי, אלא גם למקום שנעים לשהות בו, בין אם אתם מבשלים או מארחים. סידור חכם של חלל המטבח ונגישות קלה ונוחה לכל דבר, תהפוך את השימוש היומיומי בו לפשוט ומהנה הרבה יותר. תכנון אידאלי של מטבח מתחיל בחשיבה מדוקדקת על מיקום כל המרכיבים, תחזוקה נוחה, עמידות וכמובן – תקציב. כל אלו ממלאים תפקיד חשוב בהחלטה ובתוצאה הסופית.

מגוון רעיונות לעיצוב מטבח פרקטי בכל סגנון 

שימוש במכשירי חשמל וברזים מהמותגים המובילים בשוק

עבודות בנייה והריסה

פרויקט שיפוץ הכולל הזזת קירות פנים דורש עבודה של בעלי מקצוע מוסמכים. ישנם דברים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני הריסת קירות פנימיים כדי לא לפגוע במבנה או במערכת האינסטלציה. אנו מקפידים לעבוד בהתאם לכל תנאי הבטיחות הנדרשים תוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים של הפרוייקט. 

בניה איכותית בהתאמה לתכניות האדריכליות

שימוש בציוד מתקדם לעבודות ההריסה והבניה תוך עמידה בלוחות הזמנים של הפרוייקט

דילוג לתוכן